قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

خریداران محترم برای خرید و استعلام قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه در ساعات کاری شرکت با کارشناس دفتر فروش این مجموعه تماس گرفته و ضمن اطلاع از به‌روز ترین نرخ این محصول در بازار ورق‌های فولادی، چنانچه نیاز به مشاوره دارید، با مسئول فنی شرکت مشورت نمایید.

کارخانه شاهین فلز سپاهان بروزترین دستگاه تبدیل رول ورق به شیت (ورق برش خورده) را در اختیار دارد. مشتریانی که نیاز به شیت غیر فابریک ورق رنگی فولاد مبارکه دارند، حتما در هنگام سفارش به کارشناس مربوطه اطلاع دهند.

کارخانه واقع در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان می‌باشد
رنگ ورقضخامت (mm)حالتابعاد (m)محل تحویلواحدقیمت (ریال)
ورق قرمز فولاد مبارکه اصفهان0.5رولعرض 1.25انبار شاهین فلزکیلوگرم0
ورق قهوه ای فولاد مبارکه اصفهان0.5رولعرض 1.25انبار شاهین فلزکیلوگرم0
ورق سفید فولاد مبارکه اصفهان0.5رولعرض 1.25انبار شاهین فلزکیلوگرم0
ورق نارنجی فولاد مبارکه اصفهان0.5رولعرض 1.25انبار شاهین فلزکیلوگرم0
ورق آبی فولاد مبارکه اصفهان0.5رولعرض 1.25انبار شاهین فلزکیلوگرم0

آشنایی بیشتر با ورق رنگی فولاد مبارکه

مجتمع صنعتی فولاد مبارکه به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی مختلف در سطح کشور شناخته می شود. ورق رنگی یک نمونه از محصولات این مجموعه است که در کیفیت بالا تولید می شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره ورق رنگی این کارخانه می پردازیم.

نحوه تولید ورق رنگی فولاد مبارکه

در این مجموعه به منظور ساخت ورق رنگی، لایه ای از رنگ را به ورق های گالوانیزه اضافه می کنند. ورق رنگی فولاد مبارکه در رنگ های مختلفی تولید می شود و استحکام و فرم پذیری بالایی دارند.

ورق روغنی با ضخامت 0/7 تا 0/16 mm به منظور تولید ورق گالوانیزه بکار می رود. ورق روغنی بعد از طی کردن مراحلی مانند چربی زدایی یا پوشش چند لایه، پوشانده می شود. در مرحله بعد لایه پوششی پخته شده و پس از سرد شدن به ورق روکش دار تبدیل می گردد.

سپس برای تولید ورق رنگی لایه ای از رنگ الکترو استاتیک را که ضخامت آن 35 میکرون است، بر ورق گالوانیزه می پاشند.

ویژگی های فنی ورق رنگی مبارکه

همانطور که قبلا ذکر کردیم کارخانه فولاد مبارکه به عنوان یکی از برترین کارخانجات تولید ورق فولادی در کشور شناخته می شود. ورق رنگی این کارخانه در رنگ ها و سایزهای متنوعی تولید می شود اما ورق رول با ضخامت 0/5 و با عرض 1250 mm یک از پرطرفدارترین ورق های این کارخانه است. ورق رول قرمز با ضخامت 0/5 و عرض 1.25 نیز یکی دیگر از ورق های پرطرفدار این شرکت است.

در مورد پوشش ورق رنگی می توان به این مورد اشاره کرد که پوشش ورق این کارخانه در حدود 100 تا 220 گرم زینک و روی دارد و به همین دلیل مانع از اکسیداسیون و یا زنگ زدگی ورق رنگی می شود. ورق رنگی مبارکه مطابق با استانداردهای ملی و جهانی JIS G3312 و در ضخامت 0/25 الی 1/5 و در عرض 750 الی 1500 mm تولید می شود.

فولاد مبارکه سالانه به تولید صد هزار تن ورق رنگی می پردازد که رنگ آن ها اکثرا قرمز، آبی، سفید یخچالی، نارنجی و قهوه ای سوخته می باشند. ورق رنگی این کارخانه ظاهر شفاف و زیبایی خاصی دارد.

خرید ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق رنگی فولاد مبارکه در انواع شیت، برش خورده، رول و کرکره ای تولید و راهی بازار می شود. هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، برای نمونه می توان به تولید لوازم خانگی، سقف و دیوار سوله ها، کانتینر و … اشاره کرد.

در تعیین قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه موارد زیادی تاثیرگذار هستند به عنوان مثال می توان به نوسانات بازار ارز، مواد اولیه، میزان تقاضا، کارخانه تولید کننده، سایز، ضخامت و … اشاره کرد.

ورق این کارخانه به خاطر کیفیت بالا در مقایسه با سایر کارخانجات قیمت بیشتری دارد.

در جدول منتشر شده لیست محصولات و قیمت روز ورق رنگی فولاد مبارکه به همراه وزن و سایر مشخصات ذکر شده است. مشتریان گرامی برای اطلاع از موجودی انواع ورق رنگی و قیمت آن به جدول مراجعه کرده و پس از بررسی قیمت ها به منظور استعلام نهایی و ثبت خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شرکت تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان به عنوان نماینده فروش فولاد مبارکه، ورق رنگی این کارخانه را به قیمت بی واسطه و دست اول به مشتریان عرضه می کند.

قیمت روز ورق فولاد درب کارخانه

قیمت روز ورق رنگی فولاد مبارکه

سفارش ورق رنگی فولاد مبارکه

مطالب مرتبط با ورق فولادی