هدر قیمت تیرآهن ناب تبریز

قیمت تیرآهن ناب تبریز

تبریز مرکز یکی از قطب‌های آهن و فولاد ایران، آذربایجان شرقی است که سهم بسزایی از بازار تیرآهن و محصولات فولادی را به خود اختصاص داده. قیمت تیرآهن ناب تبریز، روزانه توسط کارشناس دفتر فروش شاهین فلز بصورت تلفنی از کارخانه استعلام و در جدول نرخ روز این محصول در سایت بروزرسانی می‌شود. برای خرید و استعلام قیمت روز تیراهن ناب (FNT)، با کارشناس فروش مربوطه تماس بگیرید.

وزن شاخه (kg)سایز تیرآهنطول (m)واحدقیمت (ریال)
140تیرآهن 14 ناب تبریز6کیلوگرم0
160تیرآهن 16 ناب تبریز6کیلوگرم0

پوشش داکرومات تیرآهن

پوشش داکرومات (زینک فلیک) بعنوان محافظ خوردگی، از اهن در برابر عوامل بیرونی که به خوردگی و زنگ زدگی تیراهن می‌انجامد محافظت نموده و تا ۱۰ برابر نسبت به گالوانیزه گرم مقام تر است. شاهین فلز سپاهان اولین و تنها خط لارج پارت پوشش Dacromet در ایران و خاورمیانه را در اختیار دارد و علاوه بر انواع پیچ و مهره، قادر به پوشش دهی مقاطع طویل فولادی مانند تیرآهن ناب تبریز می‌باشد. جهت سفارش تیرآهن داکرومات با ما در تماس باشید.

آشنایی بیشتر با تیرآهن ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب در 35 کیلومتری غرب تبریز قرار دارد. فاز اول این مجموعه در سال 1384 آغاز به کار کرد. بخش دوم این کارخانه در سال 1389 و با نام تجاری نورد ناب تبریز احداث شد.

این شرکت به عنوان اولین شرکت خصوصی فعال در زمینه سمپوزیوم فولادی شناخته می شود. این مجموعه با ظرفیت سالانه 450 هزار تن و در زمینی به مساحت 17 هکتار به تولید مقاطع فولادی متنوع می پردازد.

فولاد ناب تبریز با توجه به موقعیت مکانی مناسب خود و قرارگیری در مرز شمال غربی کشور و با توجه به کاهش هزینه های حمل و نقل، 15 درصد از تولیدات خود را به کشورهای همسایه مانند آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و پاکستان صادر می کند.

تولیدات فولاد ناب تبریز

در میان تولیدات این کارخانه نبشی و ناودانی شهرت بیشتری دارند.

سایر محصولات عبارتند از:

  • انواع تیرآهن سبک و نیمه سبک
  • تیرآهن سنگین (تیرآهن گرم نورد بال نیم پهن موازی)
  • تیرآهن سبک ( تیرآهن گرم نورد نیمه سبک نیم پهن بال موازی)
  • انواع ناودانی بال شیب ‌دار (ناودانی سبک و سنگین)
  • انواع نبشی بال مساوی سبک

گواهینامه ها و استانداردهای ناب تبریز

این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص و دستگاه های مجهز همچنین با استفاده از آزمایشگاه های پیشرفته به صورت مداوم بر کلیه مراحل تولید محصولات خود کنترل داشته و مقاطع فولادی با کیفیتی تولید می کند.

این مجموعه تاکنون به افتخارات و گواهینامه های زیادی دست یافته است برای نمونه می توان به گواهینامه ISO1002:2014 در زمینه تولیدات نورد گرم و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ISO17025 اشاره کرد.

علاوه بر این مجموعه ناب تبریز در کارنامه خویش سابقه انتخاب شدن به عنوان واحد نمونه کنترل کیفی را نیز دارد.

تیرآهن مجموعه ناب تبریز

همانطور که گفتیم تیرآهن در انواع و سایزهای مختلفی در این کارخانه تولید می شود.

  • تیرآهن 14 در طول 12 متر و دارای وزن 132 کیلوگرم است.
  • تیرآهن 16 این شرکت در طول 12 متری به بازار ارائه می شود و وزن آن 170 کیلوگرم است.
  • تیرآهن 18 تبریز با وزن 212 کیلوگرم و در شاخه 12 متری تولید می گردد.

خرید تیرآهن فولاد ناب

در جدول منتشر شده لیست قیمت روز تیرآهن ناب تبریز به همراه وزن و سایر مشخصات ذکر شده است. قیمت محصولات در سایت به صورت روزانه بروزرسانی می شوند.

خریداران محترم لطفا پس از مشاهده جدول به منظور ثبت درخواست خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان تحت عنوان نماینده فروش مستقیم این کارخانه محصولات را به قیمت مستقیم و بدون واسطه برای مشتریان خود ارسال می کند.

قیمت روز تیراهن درب کارخانه

قیمت روز تیرآهن ناب تبریز

سفارش تیرآهن ناب تبریز

مطالب مرتبط با تیرآهن